22 apr. 2013

124. Vatten



9 kommentarer:

  1. Skönt med kranvatten att släcka törsten med kanske med en citronskiva i!!! Snygg fångat men undra de inte när du sprang om kring med kameran? Ibland känner jag med som en polis när jag fotar vid vägkanten å bilarna saktar ner och glor! Fastna inte i gjutningen idag själv är jag orolig för spikpistolen som skall fram när Gubben kommer till helgen! Vi bygger lite möbler inomhus just nu så snart kanske jag kan fixa mera möbler och möblera färdigt ett Vardagsrum, Jippi!!! BamseKram ;D

    SvaraRadera
  2. Vacker bild vilken fin bringare. Nu blev jag lite törstig. Ha en superbra dag. Kram

    SvaraRadera
  3. Vilket härligt ljus det var i bilden och vilken härlig tillbringare, perfekt för vatten:)

    SvaraRadera
  4. Vatten, livets dryck, här i en vacker kanna.

    SvaraRadera
  5. Snygg bild med fokus på kannan och glasen i bakgrunden som är nertonade men ändå ger kontrast i bilden!

    SvaraRadera
  6. Vatten är en av de bästa dryckerna, här i fin kanna.

    SvaraRadera
  7. Snygg kanna och så fint med glasen i bakgrunden. Du har verkligen blick för det där extra!

    SvaraRadera
  8. Vilken fin vattenkanna!

    SvaraRadera
  9. Iskallt vatten utan tillsatser - jättegott! Snygg tillbringare och den måste man diska förhand eftersom den är av gamla sorten (tror jag) och har en guldkant som försvinner så småningom om man diskar i diskmaskin.

    SvaraRadera