13 apr. 2013

114. Vakna



21 kommentarer:

  1. Bra tolkning! Snyggt med lite gyllene färgskimmer i bilden, förstärker temat.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Blir alltid så glad över dina kommentarer! Vaknar till liv just nu med en kopp kaffe! Ha en fin dag! Kram :)

      Radera
  2. Vilken bra bild till Temat:-))

    SvaraRadera
  3. Något som absolut ska till om man ska vakna ordentligt. Jag har just druckit dagens första mugg.
    Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  4. Godmorgon... det är inte första gången vi valt samma tema... Jag tog en sovmorgon i dag och långfrukost med gott kaffe. Din bild är rikigt snygg... Tack det samma till dig tänk så mycket en liten kommentar betyder.
    Ha en riktigt bra dag.

    SvaraRadera
  5. En mugg från nästan mina hemtrakter ser jag. 😄

    SvaraRadera
  6. Godaste koppen kaffe är morgonens första :). Strålande tolkning med strålande bild! Trevlig helg!

    SvaraRadera
  7. Härlig värme i bilden. Snyggt!

    SvaraRadera
  8. vilken fin morronstämning med det blekgula ljuset bakom kaffe/mjölken! Lätt att känna doften!

    SvaraRadera
  9. Ser gott ut! Dags att sätta på dagens andra kanna.

    SvaraRadera
  10. Gott och genast blir man lite piggare efter lite kaffe. Härligt arma färger.

    SvaraRadera
  11. Behövs absolut för att vakna till.

    SvaraRadera
  12. Jag vet att detta är vad de flesta vuxna behöver för att vakna till ordentligt, så bilden talar sitt tydliga språk. Själv är jag en the-människa och klarar mig utan kaffe i dagar om det skulle vara så.

    SvaraRadera
  13. Bra tolkning. En dryck jag gärna vaknar till! Vacker färgskala

    SvaraRadera
  14. Härlig bild som inte lyckas hålla mej vaken längre!!! Efter en slitsam långhelg är jag åter ensam å jättetrött! Imorgon hoppas jag huvudet är klart bara jag får sova utan någan fyrbent tar min sida inatt!!! Bamsetrötta kramar ;D

    SvaraRadera
  15. Ett måste i det här huset annars vaknar vi aldrig. På kvällen är det te som gäller. Snyggt med solen i bilden.

    SvaraRadera
  16. Gärna två för att bli riktigt klarvaken!

    SvaraRadera
  17. Tack för era härliga kommentarer :D Jag öser i mig kaffe fram till fem-tiden, sen blir det te, annars har jag svårt att somna!

    SvaraRadera
  18. Vackert varmt ljus i bilden.

    SvaraRadera
  19. Den godaste koppen på dagen är den första.

    SvaraRadera
  20. Fin bild! Det orangea skenet får mig att tänka på morgonsol. De två helt raka strålarna tycker jag skänker stillhet och ro åt bilden.

    SvaraRadera