6 jan. 2015

11. Fart





23 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tack Nina :) Det här är Kvarnbyfallet, ett av mina favoritställen i Göteborg, fast det ligger i Mölndals kommun! Här ligger också Mölndals museum och ett mysigt café med mycket god äppelpaj :D

      Radera
  2. Man känner verkligen farten ......och kan känna vattenstänket i ansiktet :)

    SvaraRadera
  3. Snyggt gjort...gillar hur du fått vattnet att se mjukt ut...precis lagom slutartid för att få fram farten....

    SvaraRadera
  4. Perfekt tajmat för att då det att se så mjukt ut!

    SvaraRadera
  5. Underbar bild!

    /Öbon

    SvaraRadera
  6. Rena rama "vårfloden" ;-)))
    snyggt!

    SvaraRadera
  7. Åh, precis där stod jag förra året och övade långa slutartider! :-D Visst är det ett fantastiskt ställe att fota på! Idag har jag och Anna varit inne på museet och "gått loss" med kamerorna ;-) (och ätit den goda äppelpajen)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skall bli så roligt att se era bilder! Finns ju så mycket att fotografera där! Och nu blev jag sugen på äppelpaj igen :D

      Radera
  8. Tack för alla härliga kommentarer :D

    SvaraRadera
  9. Härlig fart på vattnet. Underbar bild. Gillar bildkompositionen.

    SvaraRadera
  10. Riktigt fin bild! Du har verkligen fångat vattnet och miljön på bästa sätt. :)

    SvaraRadera
  11. Oj... här var det full fart! Jättefin bild!

    SvaraRadera
  12. Jag minns du hade en annan bild från samma fall i förra årets utmaning. Fina bägge två :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Tror t o m det är tredje gången gillt jag har ett foto från Kvarnbyfallet :) Ett favoritmotiv!

      Radera
  13. Jättefin bild med mycket kraft och fart. Jag förstår att du gärna kommer tillbaka dit. Härlig miljö!

    SvaraRadera
  14. Å vilken vacker bild! Superfin!

    SvaraRadera
  15. Jättefin! Jag gillar såna här bilder med långa slutartider :) Snyggt fotat!

    SvaraRadera
  16. Ja där känner att var du förra året också! Härligt fångat!!! Kram ;D

    SvaraRadera