20 jan. 2015

33. Puls



20 kommentarer:

  1. Smart tolkning. Snyggt i svartvitt. Blir lite avundsjuk på naglarna....

    SvaraRadera
  2. Vackert med svart/vit och fint komponerat.

    SvaraRadera
  3. Kanonbra tolkning! Snyggt i svartvitt. :-) Funderar och klurar hur jag ska kunna lösa detta tema!

    SvaraRadera
  4. Den var klurigt löst. Gillar naglarna, dina ?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Ja, de är mina, förstärkta dock!

      Radera
  5. Så bra lösning till temat. Snyggt redigerat i svartvitt.

    SvaraRadera
  6. Snyggt!! Naglarna är det där lilla extra….

    SvaraRadera
  7. Vackert komponerat foto, vilopuls...
    Anki F

    SvaraRadera
  8. Smart lösning på temat! Snyggt!

    SvaraRadera
  9. Smart lösning...jag har funderat på hur jag skulle lösa den här...

    SvaraRadera
  10. Tack! En smartphone är bra till mycket :D

    SvaraRadera
  11. Smart och snygg bild. Bilderna från vardagen är ljuvliga

    SvaraRadera
  12. Klurig lösning på temat. Snyggt att du lagt bilden i svartvitt.

    SvaraRadera
  13. Kul lösning på ett tema jag hittills har missat. ;)

    SvaraRadera
  14. Teknologi som går över mitt vetande i ödemarken, hahaa....! Klockrent blev det!!! Kram ;D

    SvaraRadera