5 jan. 2015

7. Upphängd



15 kommentarer:

  1. Härlig färgton, perfekt fokus på ängeln... snyggt!

    SvaraRadera
  2. Fint mjukt ljus på den lilla ängeln!

    SvaraRadera
  3. Sköna varma färger i din bild som passar så bra till temat!

    SvaraRadera
  4. Tack Anki, Kerstin och Eva :) Granen består mestadels av upphängda änglar i olika material!

    SvaraRadera
  5. En fin ängel du har där och fin skärpa :)

    SvaraRadera
  6. Snyggt foto med väldigt stämningsfullt ljus. Det lät väldigt fint att ha änglar i hela granen. <3
    Hoppas att min lilla fräckis inte störde dig i frukosten... ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Din fräckis var en härlig start på dagen :D

      Radera
  7. Gillar hur du arbetar med skärpedjupet i dina bilder.

    SvaraRadera
  8. Vilka roliga lösningar på de olika teman. Inspirerar!

    Och vilka vackra bilder. Om skärpedjup, komposition och annat fototekniskt vet jag tyvärr inget ... utan jag får börja med det jag tror mig märka tilltalar mig, något med tanken, ljus, skuggor och linjer.

    SvaraRadera
  9. Aha.. ängla tema! Läckert foto med mysstämning!!! Kram ;D

    SvaraRadera