13 jan. 2015

24. Smått



27 kommentarer:

  1. Den var verkligen liten, snygg tolkning.

    SvaraRadera
  2. Åh, där lyckades du få mig lite nostalgisk. Bra tolkning

    SvaraRadera
  3. Vilken nostalgikänsla! - Gillar det korta skärpedjupet och perspektivet. Ser ut att vara större än vad det är:)

    SvaraRadera
  4. Fint foto. Ja, sånt där är smått :)

    SvaraRadera
  5. Gillar Tilt/shiftkänslan (miniatyrkänslan). Snyggt att du ställde möblemanget en bit från väggen.

    SvaraRadera
  6. Oj... så smått och så fint... riktigt nostalgiskt...och så perfekt till temat. Snyggt fotat med det korta skärpedjupet.

    SvaraRadera
  7. Gulligt smått, fint fotat!

    SvaraRadera
  8. Vilken jättebra tolkning på temat!

    SvaraRadera
  9. Tack :) Tyckte den var så fin, den lilla dockhemsmöbeln, där den stod i vännens kök!

    SvaraRadera
  10. Men, så kokt och så fint! Skulle bara ha kommit på det själv, då jag ser ett varje dag... ;)

    SvaraRadera
  11. Så gulligt, från dockhuset förstår jag ;-)

    SvaraRadera
  12. Perfekt till temat :)

    SvaraRadera
  13. Snygg bild. Kul lösning på temat.

    SvaraRadera
  14. Ännu en bild som ger en minnen. "Kaklet" är verkligen retro, 70-tal så det skriker om det. Underbart!

    SvaraRadera
  15. Skrattade massor när jag såg det här! En miniatyrkopia på ett mysigt kök jag brukar besöka! :-D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Finns det alltså sådana i större storlek också :D

      Radera
  16. Det tog tillbaka en till en härlig tid kunde leka timmar med mitt dockskåp

    SvaraRadera
  17. Oh det köket hade jag i mitt dockskåp när jag var liten!

    SvaraRadera
  18. Tack för alla härliga kommentarer!

    SvaraRadera
  19. Så fint, mitt dockskåps kök var blått :)

    SvaraRadera
  20. Läcker bild! Tilt shift på riktigt liksom. Snyggt fotat. :)

    SvaraRadera
  21. Åhh vad söt! Tänk att allt smått blir så gulligt. Snygg bild och bra fotat!

    SvaraRadera
  22. Underbart smått och retro på ett härligt sätt!!! Kram ;D

    SvaraRadera