12 jan. 2015

23. Träskor



24 kommentarer:

  1. På denna också :) Fint nötta träskor. Gillar att golvet liksom tonar ut i bakgrunden.

    SvaraRadera
  2. Jättefina träskor och snyggt komponerat !

    SvaraRadera
  3. Jättefint foto! Bilden sätter igång min fantasi lite. Man undrar vems träskor det är och varför dom står just där :-)

    SvaraRadera
  4. Så skönt nötta träskor... snyggt ljus i bilden!

    SvaraRadera
  5. Men så söta träskor. De ger mig minnen om min egen barndom, tror att jag hade några som såg ut ungefär så. Jättefint!

    SvaraRadera
  6. Bilden är mycket fin, gillar placering och skärpans fokus. Äger faktiskt inga träskor, få vara lite extra kreativ här tror jag...

    SvaraRadera
  7. Fin bild. Jag lär få problem för jag har inte haft träskor på säkert tjugo år...

    SvaraRadera
  8. Tack för fina kommentarer :) Jag äger själv inte några träskor, men hade turen att se dessa hos en vän, f ö samma vän som bidrog med motiven på Spanar och Kula :) Ibland har man tur! De är hennes barndoms träskor.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det gäller att välja rätt vänner ;)

      Radera
  9. Söta skor som ser ut att ha varit med ett tag!!

    SvaraRadera
  10. Ljuvlig bild som sätter igång fantasin .. och barndomsminnen. Fin kompositon och ljusfall.

    SvaraRadera
  11. Fin bild!
    De ser verkligen ut att ha hängt med ett tag - vackert slitna och förmedlar minnen!

    SvaraRadera
  12. Ja tänk vad man har huvudet på skaft och ser "temabilder" överallt i sin vardag... ;-) Ett vansinnigt skodon egentligen, minns hur man vrickade fötterna hela tiden när man skulle springa i sina träskor... men de blev fina på bild iallafall ;-)

    SvaraRadera
  13. Snyggt fotat av ett per Träskor. Bra komponerat!

    SvaraRadera
  14. De träskorna ser ut att ha varit favorit i många år. Fin komposition och skärpan sitter exakt rätt.

    SvaraRadera
  15. Så härligt, lagom slitna, fin skärpa och fint ljus. Snyggt fångat och tur man har vänner! :)

    SvaraRadera
  16. Så näpna och som dem är placerade i bilden känns det som dem står redo att kliva i och sen full fart framåt. Härlig känsla eftersom bilden egentligen är ett stilleben :)

    SvaraRadera
  17. Uj uj så snygga ett par träskor kan bli! Måste erkänna att jag kom inte ihåg att det temat finns. Det tar ett tag innan det nya årets teman fastnat i skallen ;-)))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller med, svårt att komma ihåg teman, även om man läst listan om och om igen!

      Radera
  18. Fina träskor ser ut som någon just hoppat dem.

    SvaraRadera
  19. Förstår de är barndomsminnen för vännen så vackert fångat som tar en tillbaka i tiden!!! Kram ;D

    SvaraRadera