19 jan. 2015

31. Kallelse



17 kommentarer:

  1. Hoppas att besöket gick bra / kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag var på provtagning i dag och skall träffa reumatologen om ett par veckor. Glad över att få kallelsen. Kram :)

      Radera
  2. Snygg bild i sin enkelhet! Hoppas att brevet förde med sig positiva resultat!

    SvaraRadera
  3. Hoppas det går bra på besöket.

    SvaraRadera
  4. Enkelt och snyggt. Hoppas det innebar något positivt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Anki! Jag är tacksam att få hjälp :)

      Radera
  5. Lycka till med det förestående besöket!

    SvaraRadera
  6. Kallelser i vita kuvert gör en alltid lite nervös. Hoppas att allt är bra och att besöket medför positiva svar.

    SvaraRadera
  7. Kallelse är bra men kan också skapa oro. Var på första mammografin i dagarna. Snabbt kom svaret ingen cancer.

    SvaraRadera
  8. Mölndals sjukhus... där började jag min karriär för många år sedan :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var fint och med omtänksam personal, men mycket större än jag trodde! Reumatologen hör till Sahlgrenska Universitetssjukhus, vet inte om det gäller för hela sjukhuset?!

      Radera
  9. Alltid skönt att få veta....kram!

    SvaraRadera
  10. Alltid skönt att få veta....kram!

    SvaraRadera
  11. Enkelt men ändå snyggt och det ser ut som färgen är dämpad? Hoppas det gick bra!!! Bamsekram ;D

    SvaraRadera