27 jan. 2015

41. Ljung



12 kommentarer:

  1. Antar att den står i en kruka? för så blommande och färggrann ljung borde inte finnas i skogen så här års ens här nere... ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är i kruka utomhus. Togs i början av året, kan varit i Kvarnby :)

      Radera
  2. Jag gillar att du har fokus på ljungen som är i mitten och inte det som är närmast kameran. Sen gillar jag ocks att det ser ut som om ljungen rör sig.

    SvaraRadera
  3. Snygg färgsättning på fotot. Håller med Linnéa att det är fint att fokus ligger på ljungen längre bort. Ger ett djup i bilden.

    SvaraRadera
  4. Vackert, med harmoniska färger. Ser ut som ljung svajar i vinden.

    SvaraRadera
  5. Vackert med skärpa på några kvistar och oskärpa på andra! Det kanske blåser?Färgerna är också milda och vackra!

    SvaraRadera
  6. Vackert foto! Nu tror jag att jag ska avvakta med att lägga upp min bild på ljung för den har inte den vackra färgen...:)

    SvaraRadera
  7. Fin bild med "blåsig" känsla :)

    SvaraRadera