10 jan. 2015

19. Diffus



25 kommentarer:

  1. Tack för dina värmande ord inne hos mig........jag kommer följa dig och dina underbara bilder och heja på så att du tar dig i mål även detta år.....=)

    Bara älskar den här bilden till temat....klockren....!!!!

    Kram Ninni

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack själv Ninni! Jag ser fram emot att se dig och dina foton i kommande utmaningar :) Stor kram!

      Radera
  2. Verkligen! Läckert diffust men lite frustrerande att inte kunna tyda motivet (på ett positivt sätt)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Zandra! Det roliga är att jag själv inte har en aning om vad motivet är, så jag känner igen den frustrerande känslan :D

      Radera
  3. Ja det kan man säga :-) Verkligen passande bild.

    SvaraRadera
  4. Klockrent till temat. Verkligen diffust. Undrar ju vad det är. Snyggt med skiftningar i färger och ljus.

    SvaraRadera
  5. Spännande bild som väcker nyfikenhet. Skulle gärna vilja veta vad det är, så när du kommer på det får du gärna berätta :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Jag skall gå in och kika i mitt fotoalbum och se exakt när jag tog det, kanske jag har tagit fler foton på samma motiv men hur annan vinkel. Eller så kommer jag på vad det är av sammanhanget :) Återkommer!

      Radera
  6. Det var diffust. Men helt klart vackert! :)

    Du är flitig, både med fina bilder och fina kommentarer. Uppskattas :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Inspirationen kommer och går, vet att det kommer perioder av idétorka och trötthet, så jag kör på när jag har flow och tid :)

      Radera
    2. Har varit inne och kikat i mitt album...men det gjorde mig inte klokare. Det är iallafall från Mölndals stadsmuseum och förmodligen från butiken där...skall kolla upp detta nästa gång jag är där. Kan vara den där strumpmaskinen som jag har två tidigare foton från...hmm.

      Radera
  7. Härligt diffust <3 Blir ju nyfiken ..... vad är det <3

    SvaraRadera
  8. Klockren bild och snyggt fotat!

    SvaraRadera
  9. Sådana här bilder gillar jag. Har däremot svårt att se vad det föreställer. Det gillar jag också, när man ibland får klura en aning. Jag gick igenom mitt twitterflöde igår och hittade dig. Ser att även du är lärare. Må gott!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej :) Jag har ett twitterkonto, men har inte använt det på länge. Skall kika in igen! Jag är lärare i svenska, bild och matematik i årskurs 6-9. Ett fantastiskt roligt yrke!

      Radera
    2. Håller med! Jag är lärare 1-7, undervisar i matte, engelska och bild. Bästa yrket!! :)

      Radera
  10. En verkligen diffus bild. Undras vad det kan va....?

    SvaraRadera
  11. Spännande bild. Påminner väldigt mycket om oljemålningarna en bekant gör. :)

    SvaraRadera
  12. Verkligen och jag med mina progressiva glasögon blir litet illamående :-)))

    SvaraRadera
  13. Fenomenalt diffust! Och mycket vackert.

    SvaraRadera
  14. Klockrent och vackert!!! Kram ;D

    SvaraRadera