1 feb. 2013

40. Övergiven



24 kommentarer:

  1. Tematänket hänger även med till affären ;) Bra tänkt!

    SvaraRadera
  2. Bara temporärt hoppas jag! Snabbtänkt så du ser många Teman finns omkring en!!! Blev bra att ha det färglöst. ;D
    Jag lämna lite förslag på mitt! ;)

    SvaraRadera
  3. Den såg så himla övergiven och ensam ut, stolen där bakom kassan!

    SvaraRadera
  4. Ja, tänk att teman finns överallt.

    SvaraRadera
  5. Smart. Och fint i svartvitt.

    SvaraRadera
  6. Perfekt till temat. Man tycker nästan synd om stolen ;)

    SvaraRadera
  7. Fin och rolig tolkning som vanligt här inne hos dig!

    SvaraRadera
  8. En utmärkt tolkning, nu står den där övergiven!

    SvaraRadera
  9. Du har så himlans bra tolkningar på alla teman! Den här är ju definitivt övergiven och det svartvita förstärker det ytterligare...

    SvaraRadera
  10. Så övergiven och det svartvita understryker på något vis det lite dystra i detta. Snyggt:)

    SvaraRadera
  11. Bra tänkt där. Det här precis sådana här lägen jag tror att jag kommer att missa, haha. Jag känner mig alldeles för enkelspårig i huvudet för att reflektera över teman i vardagen. :D

    Min taktik brukar vara att antingen grunna över temalistan och fundera ut något motiv den vägen, eller att helt enkelt gå ut och fota olika motiv och sedan försöka passa in dem på ett tema. Det senare sättet är betydligt roligare tycker jag, mer avslappnat så, men det blir ju svårare och svårare att lyckas allt eftersom teman blir använda... ;)

    SvaraRadera
  12. Tack alla för era fina kommentarer :) Ha en härlig helg!

    SvaraRadera
  13. roligt, roligt! Såg inte vad motivet föreställde, förrän jag såg skylten, klurigt!!

    SvaraRadera
  14. Stilrent och snyggt!

    SvaraRadera
  15. Riktigt snyggt tolkat! Du är så härligt finurlig :).

    SvaraRadera
  16. Fyndig tolkning. Det är alltid lika trevligt att titta in här!

    SvaraRadera
  17. Smart tolkning!
    Snygg beskärning av bilden.

    SvaraRadera
  18. Så himla snyggt att texten finns med i hörnet men skärpan på stolen!

    SvaraRadera
  19. Underbar tolkning!

    SvaraRadera