25 feb. 2013

65. Galler



16 kommentarer:

  1. Synd de skall hamna bakom galler så unga, hahaa.. Ser ut att vara en trappgrind som fångat en buse!!! Helt undebar ljussättning!!!

    Om du visste hur STARKT jag beundrar dina bilder! De du gör med bilderna har dina elerver enorm nytta av och kan verkligen lära sej grunderna av EN MÄSTARE!!! Jag har njutit av ALLA dina foton och detta är din grej och snälla fortsätt med det. Kommentaren som hamna hos dej borde hamnat på annan plats!!!

    Det kommer vara en stor glädje att följa dej under 365 och jag hoppas du själv får insperation av deltagarna under året men
    *****HA ROLIGT MED UTMANINGEN OCH VAR ANETTE LINNEA!*****
    BamseKram ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha! Jupp, bara två år gammal hamnade hon bakom galler på självaste barnkalaset igår! Annars ägnades helgen åt överraskningskalas åt min älskade mamma som fyllde 70 år :D Har haft fullt upp med bak och matlagning i veckan och längtar så efter att få gå ut i det vackra vädret och fotografera!!

      Utmaningen är fantastiskt rolig och jag har lärt mig så mycket och inspireras av dig och de andra 365-proffsen!

      Och tusen tack för de alltid uppmuntrande orden och den glädje du sprider med dina foton och kommentarer till mig och andra :D Bamsekram tillbaka!!

      Radera
  2. Det var första gången jag någonsin lyckades med månen och jag har ingen proffskamera utan nybörjarkamera!!! Men med stativ eller att kameran är blixtstill sen lite längre öppen innan den sluts! Tror jag!!! Månen bör synas vid 15-tiden här men jag har ett berg som skymmer därför skall jag komma bort från berget och försöka i tidigt stadie vid uppgång då de är större!!! Men Asch det blir fler detta år!!! Kram ;D

    SvaraRadera
  3. Galler kan hålla oönskade ute eller stänga in de som inte bör komma ut. Här är det en liten person som troligen ska skyddas mot en del farligheter och hon ser inte ledsen ut över det, ögonen glittrar av okynne.

    Fin gråskala, bra skärpa och en bra tolkning av temat.

    SvaraRadera
  4. Smart tolkning! Fint foto som vanligt! :)

    SvaraRadera
  5. En så söt litet fånge! :-)) Utmärkt i svart-vitt. Jag tycker porträtt blir bäst så.

    SvaraRadera
  6. Skaka galler i så unga år? Men hen kanske försöker få ut dig? ;)

    SvaraRadera
  7. Så fin bild igen! Vilken söt liten illbatting bakom gallret. Jättefint med svartvitt.

    SvaraRadera
  8. Åh vilken sötnos. Jätte fin bild och lekfull

    SvaraRadera
  9. Åh Du har fått fel på nya inlägget Upp kan inte komma dit! Kram EA

    SvaraRadera
  10. Jag vill ut, ut, ut verkar hon säga. Fint foto verkligen .

    SvaraRadera
  11. du är ju en fena på att fota barn! Lyckas med det svåra att få fram personlighet, naturlighet och uttryck!

    SvaraRadera
  12. Vilket fint porträtt! Hon verkar vara helt omedveten om kameran, bara nyfiket intresserad av något som händer på andra sidan gallret.

    SvaraRadera
  13. Härlig bild, den är fängslande.. ;)

    SvaraRadera
  14. Tur att hon inte ser ledsen ut fast hon har hamnat bakom gallret. Fint med sv/v.

    SvaraRadera
  15. Tack :D En härlig tjej, som man vill hålla i säkert förvar nedanför trappan!

    SvaraRadera