4 feb. 2013

43. Blank



12 kommentarer:

  1. Blank och välanvänd diskho?
    Snyggt fångat och att vattnet går mot
    kanten gör det extra!!! Bra tänk och
    fanns där i din närhet! ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kunde det varit! Min är inte lika välanvänd, även om vi inte har en diskmaskin :D Nästa bild avslöjar vad det är :D Publiceras nog ikväll!

      Radera
    2. En rostfri ränna av nått slag med vatten stömmande uppifrån ev sil i botten vid vattnets slut? (Tvättstuga brukar vara välanvända???) Nä detta var spännande!!! Bra gjort att lura mej! ;D

      Radera
    3. Ja, en slags ränna, kan man nog kalla det! Men inte i tvättstugan, men jag tänkte själv på vasken i tvättstugan, när jag såg fotot vid framkallning, tänkte jag säga, men när jag laddade ner till datorn, menar jag. Det som ser ut som vatten är en spegling i det blanka av omgivningen...kanske ett hus, inte säker, mest träd och asfalt runtomkring :D

      Radera
  2. Jag ska inte försöka mig på någon gissning ;) Men blankt är det!

    SvaraRadera
  3. Fint blänk! Men det är alltså ingen bänk? ;)

    SvaraRadera
  4. Ha, ha! Härligt rimmat Charlotta :D Nope ingen bänk!

    SvaraRadera
  5. Nej jag går nog också bet på vad det kan vara. Får kika in i kväll för att stilla min nyfikenhet.

    SvaraRadera
  6. Jättesnyggt komponerat, bilden är jättefin! Men vad det är går jag bet på... Gillar dock verkligen abstrakta bilder så det gör inte mig något:)

    SvaraRadera
  7. hmmmm kliar mig i huvudet och tänker (skryter!)
    Är det månne tro en plastfolierulle?

    SvaraRadera
  8. Det är något lekfullt! Nu publicerad nästan i sin helhet som nr 44 av 365 :)

    SvaraRadera