12 feb. 2013

52. Musikant



25 kommentarer:

  1. Snyggt med musikanten mot röken!

    SvaraRadera
  2. Fina kontraster, gillar att rekvisitan blir som siluetter.

    SvaraRadera
  3. Väldigt stämmningsfullt foto på Musikanten! Du är duktig på att presentera och framföra Temat på bild! Dina elever måste bara gilla det de får göra på lektionerna(tjuvkikat på de sidorna, whow)!!! Kram ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :D Vad roligt att du varit inne och kikat på mina elevers fina arbeten! De är fantastiska ungdomar och jag har nog världens bästa jobb :D Kram!!!

      Radera
  4. Fint! Innan jag riktigt fokuserat tyckte jag det såg ut som en krigsbild, med en stad som bombats bakom honom,låter kanske bryskt men bilden var snygg då med.

    SvaraRadera
  5. Vilken otroligt läcker bild!
    Snygg vinkling.

    SvaraRadera
  6. Vid första anblicken trodde jag att jag såg en olycka, en brand. :) Riktigt häftig bild!

    SvaraRadera
  7. Jätte snyggt, igen :) Du är fantastiskt duktig!

    SvaraRadera
  8. Riktigt snygg bild av den vackra (men kanske något mimande) gossen. ;)

    SvaraRadera
  9. Vilken läcker bild. Trodde också se mig en brand först. Snyggt helt enkelt!

    SvaraRadera
  10. Snyggt! En bild full av händelser.

    SvaraRadera
  11. Tack för era fina och intressanta kommentarer! Nu ser jag själv fotot på ett helt annat sätt, tänkte inte på hur röken påverkade bilden tidigare!

    SvaraRadera
  12. Tänkte också först som en del andra gjort - innan jag såg vad det var. Rök, eld...något farligt har hänt....ha ha ha nä det är melodifestival! :-)

    SvaraRadera
  13. läcker komposition och vinkel/vinklad! Först trodde jag det var ett fordon som vält och börjat brinna - häftigt att kunna Lura Ögat!

    SvaraRadera
  14. Otroligt snygg tolkning. Du är verkligen duktig på att hitta vinkeln som gör hela bilden :)

    SvaraRadera
  15. Riktigt snyggt! :) Jag har nog aldrig fotat med vinkel sådär när jag tänker efter, men ibland funkar det ju riktigt bra.

    SvaraRadera
  16. Riktigt snyggt!! Konsertfoto är ju så skoj, något jag gärna skulle öva mer på :)

    SvaraRadera
  17. Den här bilden gillar jag jättemycket, fint fångat!

    SvaraRadera
  18. Effektfullt. Snygg toning och lutning.

    SvaraRadera