22 feb. 2013

62. Romantik





12 kommentarer:

  1. Romantiskt, skirt och vackert. Softa toner i bilden, snyggt. Älskar verkligen tulpaner denna tid på året:) trevlig helg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Detsamma, en riktig trevlig helg till dig också!

      Radera
  2. Underbart att du skiftat bakgrunden så det är mera i hemmamiljö, då upplever jag det finns Romantik i hemmet! Och den rosa nyansen är mera Romantik och gör sej bra till den Romantiska soffan i bakgrunden! Känslofyllt romantiskt fotat!!! Ibland kan så lite göra bilden så man får rysningar!!! Kram ;D

    Hoppas du piggnat till med lite "Glipa" och fått bort gruset ur ögonen! Kul att du såg nyanserna i Rör-trollet det blev många tagningar och sidor innan jag var nöjd! ;)
    Undrar bara den tredje figuren som håller sig för huvudet och inte vill höra nått utan stänger ljudet ute vilken färg är den i? Grön? Trevlig myskväll själv skall jag förmodligen träffa Skotte!!! ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :D Det är hemma hos en kompis. Vi har det inte riktigt lika romantiskt här hemma, i möblemang, men väl i hjärtat! Min sambo är fantastiskt :) Och så är du! Gör mig alltid så glad med dina fina kommentarer!

      Jag har fullt upp i helgen, kalas i dagarna två, så hinner inte kika runt och kommentera så mycket de närmsta! Men det kommer bli en hel del fotografering, får se om de dyker upp här så småningom!

      Hehe, den som inte vill höra, skiftar i färg, precis som de alla. Får nästan ta ett foto på hela trion. Finns tema hotell? Grupp funkar förstås också...eller kanske filmtitel. Hmm...

      Ha en mysig myskväll! Stor kram!!

      Radera
    2. Du kan använda Eget Tema om du vill om ord saknas!!! Ha en underbar helg och njut! Kram ;D

      Radera
  3. Så fina tulipaner i min absoluta favoritfärg ljusrosa. Vackert med den dova färgen i bakgrunden.

    SvaraRadera
  4. Hade blivit en vacker tavla.

    SvaraRadera
  5. Oj, vad jag gillar bakgrunden till den rosa färgen. Ja, det är romantiskt, helt klart.

    SvaraRadera
  6. Så jättehärligt, sprött och stilfullt.

    SvaraRadera
  7. Verkligen färger som harmonierar med varandra, snyggt fotat! Snart dags för andra vårblommor ... här töade det jättemycket igår, hoppas snön försvinner fort nu :)
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  8. Fin bild med milda sköna färger!

    SvaraRadera
  9. Fint. Rosa förknippar jag absolut med romantik.

    SvaraRadera