10 feb. 2013

50. Kommunicera



23 kommentarer:

  1. De gjorde vackra böcker förr. Och brydde sig om ett vackert språk - det finns mycket att sakna från förr ;)

    SvaraRadera
  2. Vackert skinnband som det skulle vara roligt att läsa i och se hur man tolkade detta med kommunikation. Fyndig lösning på temat!

    SvaraRadera
  3. bara ordet KONVERSATION! Vackert utsnitt av en vacker bok! Fint att den mönstrade pärmen bara skymtar.

    SvaraRadera
  4. Snygg vinkel du fotat denna underbara bok i. Mycket bra tolkning!

    SvaraRadera
  5. Som vanligt underbart! Har aldrig hört om detta lexikon är väl inget som används hos nörrlänningar, hahaa..
    Klockrent Temaval!!! ;D Ha en bra dag, själv skall jag träffa Skotte snart!!! Kram

    SvaraRadera
  6. Jag älskar din foton och dina tolkningar. Alltid lika fyndigt:=)

    SvaraRadera
  7. Det skulle vara intressant och få läsa i den boken :)
    Fin vinkling!

    SvaraRadera
  8. Tack alla :) Detta är ett av 13 band i Bonniers Konversations Lexikon, som jag ärvt av min farmor. De pryder en rad bokhyllan och är ett fint minne som gör mig glad! Bläddrar i dem då och då :) Ha en vilsam söndag!

    SvaraRadera
  9. Fin tolkning, böcker är underbart!

    SvaraRadera
  10. Snyggt foto ,undrar vad det står i den boken

    SvaraRadera
  11. Vackert foto och vacker bok. Fin tolkning!

    SvaraRadera
  12. Intressant tolkning! Det är så roligt att se andras tolkningar, det vrider runt hjärnan lite.

    SvaraRadera
  13. Lite trist att Internet tar över efter lexikon. Jag älskade att bläddra i dem som liten och lära mig både viktigt och oviktigt (kanske framförallt det senare...) Lexikon känns mysiga på något vis, och så även din bild. :)

    SvaraRadera
  14. Stilrent och vackert ljus. Snyggt med den svarta bakgrunden.

    SvaraRadera
  15. Så snyggt och helt perfekt för temat :).

    SvaraRadera
  16. Vackert! Påminner om min farfar som band böcker som hobby. Jag önskar dig en bra vecka.

    SvaraRadera
  17. Så snyggt foto. Kan bara konstatera att böcker i sig är vackra. Speciellt gamla. Stilrent, bra fokus och samtidigt djup i bilden.

    SvaraRadera
  18. Vilken spännande bok. Vårt språk förändras i en hisklig takt.

    Bra val till ämnet och snyggt fotat!

    SvaraRadera
  19. Väldigt snyggt fotat. Gamla böcker är en av de bästa saker i världen.

    SvaraRadera
  20. Vacker bok och spännande, för den har jag inte hört talas om.

    SvaraRadera
  21. Aaamen vilken snygg tolkning! I like!

    SvaraRadera
  22. Kanonsnygg tolkning!

    SvaraRadera