18 feb. 2013

58. Duo




17 kommentarer:

  1. Vackra blommor i fint ljus!

    SvaraRadera
  2. Lika bra att radera mina bilder! Så OTROLIGT vackert och just med lampskenet, Whow! Jag får återgå till lekfull istället för skönhet är du är femonalt bra på detta i ALLA dina bilder! Förresten undrar om du missa min morgontidiga igår innan kaffet jag hade 2! För sådana bilder skall jag satsa på! Med andra ord du är bara SÅÅÅ duktig i klassen VACKRA!!! Bamsekram ;D

    Vilken start på veckan med "bortsorterat"!!! ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för ytterligare en uppiggande kommentar :D Blev både pigg och glad när jag läste vid lunchen på jobbet idag, så här första måndagen efter lovet! Och fotot från igår spädde på glädjen :))) Vilken godsak du skapat så lekfullt :D Bamsekram tillbaka!

      Radera
  3. Supervackra bilder. Jag har suttit och sneglat på mina orkidéer på jobbet idag och tänkt på att dom borde bli fina modeller... Ska nog oxå göra ett försök snart. :)

    SvaraRadera
  4. orkidéer är verkligen tacksamma att fota. Det ser ut som en fågel som flyger in för landning. Snyggt ljus i din duo.

    SvaraRadera
  5. Tack alla :) Orkidéer är vackra och tacksamma att fotografera! Det svåra för mig är att få dem att överleva. Av denna är det en blomma kvar på kvisten, får se om den kommer åter om något år eller så! Tips mottages tacksamt!

    SvaraRadera
  6. Fin duo och härlig effekt med belysningen, gör det vita ännu finare mot bakgrunden. Hur man gör med orkideer vet jag nte mer än att man ska beskära precis nedanför de vissnade blommorna, då kan nytt komma på samma kvist:)

    SvaraRadera
  7. Ja nu blommar orkidéerna för fullt. Hemma hos oss är det sambon som sköter dem.

    SvaraRadera
  8. åh, vad du har lockat fram skönheten med din ljussättning! Den understa ser ut som en alien eller fågel med stora vingar!

    SvaraRadera
  9. Orkidéer är verkligen vackra och tacksamma att både sköta och fotografera. Fin duo!

    SvaraRadera
  10. Ahh, vilket ljus på blommorna, snyggt som alla andra bilder
    vilken hög nivå det är på allihopa...

    SvaraRadera
  11. Om jag hade plats skulle jag vilja nörda in på olika okidéer. Jätte vackra bilder! Min kompis gav mig ett tips som verkar funka. Tänk att dom växer i asien, håll dom alltid fuktiga i krukan men inte blöta. Har märkt att endel sorter får fula blad om vattnet fastnar i dom.

    SvaraRadera
  12. Tack för fina kommentarer och bra orkidéetips!

    SvaraRadera
  13. Älskar orkidéer! Man tröttnar aldrig på dess skönhet!

    SvaraRadera