26 feb. 2013

66. Efter





12 kommentarer:

  1. hahaa... Nån som inte var nöjd med Upp KRAM ;)

    Huvaligen är det Bamba men kan vara lärarrummet??? Glömmer aldrig det stället i min andra skola jag var 7 år rena tortyren!!!
    Hoppas nu barnen har kommit så långt i Undervisningen så de kan läsa skylten! Snyggt att du tog bort färgen det förstärkte effekten! Tror du skulle vinna en Oscar i kategorin Bild!!! ;D
    Själv var jag urdålig så jag lämna in några teckningar min kusin gjort och Läraren påpeka att jag borde ta bort hennes namn innan inlämnigen!!! Varför??? Kram ;D

    NEJ... Det är bilder från helgens fest alla Efter, åh så dum jag är men du får läsa lite extra, hahaa.. Kram ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha :D Jag tog fel! Upp är morgondagens bild, men jag blev inte nöjd heller, så jag byter nog! Jag är ganska velig! Kan aldrig bestämma mig förrän i sista minuten, när jag bara måste :)

      Jupp, bild efter helgens fest, men kunde lika gärna varit lärarrummet :D KRAM!!

      Radera
  2. Det här är en bild i min smak, där man måste koppla ihop det hela själv. Vackert dessutom!

    SvaraRadera
  3. Snyggt fotat, gillar det svartvita.

    SvaraRadera
  4. Fin bild. Men jag tänker på kaotiska bråk om regler kring det ena och det andra i ett fikarum där jag brukade vara.

    SvaraRadera
  5. Tydligt och klart budskap. Egentligen gillar jag att diska lite (inte mycket!) men att sedan få in det i skåpen igen är tråååkigt av någon anledning. Fin bild och läckert med svartvitt. Det blir så tidlöst.

    SvaraRadera
  6. Enkelt, rent :) och snyggt! En fyndig tolkning av temat och en välkomponerad och snygg bild! Det är ett nöje att se dina bidrag i utmaningen:-)

    SvaraRadera
  7. Bra idé med lilla skylten. Det kanske man skulle införa här också ;) Rolig tolkning.

    SvaraRadera
  8. Jätte fint i svartvitt! Fyndigt till temat.

    SvaraRadera
  9. Haha tydlighet är ibland att vara övertydlig! :)

    SvaraRadera