16 feb. 2013

56. Fredagsmys



20 kommentarer:

  1. Det såg läckert ut och var nog bra mycket nyttigare än chips o dip och ostkrokar.

    SvaraRadera
  2. Det är en av många tapastallrikar från igår :) Jättegod svamp på denna!

    SvaraRadera
  3. Mmm... börjar bli lunchhungrig nu känner jag ;)

    SvaraRadera
  4. Det ser verkligen gott ut!

    SvaraRadera
  5. Mums.... det ser verkligen frestande ut.

    SvaraRadera
  6. Jisses vad gott det ser ut.
    Kan man få en närmare beskrivning på vad det är?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är enligt menyn på "Pinchos" i Göteborg en vitlöksstekt svampblandning! Mycket god :)

      Radera
  7. Åh har inte hunnit kommentera förren nu! När gubben är hemma så liten tid blir det inte att sitta framför datorn! Sen har han hjälpt mej med lite foton! Idag har vi haft Julstämning med Lussekatter å mjuk pepparkaka till middag Lutfisk (jag vet vi är knäppa)!!! Men jag tog också å baka semmelbullar så till en film åt vi pinfärska Semlor (min första i år) och nu mår man pyton!! Ett förslag på 28 ta hjälp av brorsdottern hon är säkert vig!!! Förresten min yngsta bor nära Heden mot biblioteket till!

    Ögonen är halvöppna men jag ser vad jag ser! Ser gott ut! Du lura ögat där med att fatet var mindre än jag trodde!!! Härligt presenterat med färgskalor som inte stör maten! Riktigt Snyggt och Frestande!!! Bamsekram ;D

    Jag tar den andra i morgonbitti för ögonen faller ner så det blir huller om buller bokstäverna!
    Och slappna av du ligger med en vecka till godo och du har inget problem om du sackar lite! För när pressen är borta ser du mer lösningar! För utvilad ser man uppslag även av andras tokiga kan gro ett frö!!! Godnatt vännen hoppas du sov skönt själv är jag ett vrak just nu!!! ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha :D Du är för härlig! Såg ditt meddelande nu (efter att ha druckit mycket morgonkaffe är jag alltid lite mer alert!). Låter som en härlig dag full med sötsaker! Mjuk pepparkaka är så himla gott! Semla också...mums! Bor den yngsta i Göteborg! Vad kul!

      Jag kommer att ha fullt upp i veckan. Tänkte ta det lugnt med fotograferandet, men publicerar kansle lite andra sortering :) Foton som jag sorterat bort för att de är lite lika eller så.

      Stor kram och ha en fin söndag!

      Radera
    2. Ja den yngsta bor Centralt och näst yngsta bor på en Ö utanför Stenkullen(Torslanda). Sen den äldsta bor Vårgårda/Herrljunga trakten just nu. Jag har 4 Tjejer på mindre än 4 år!
      Bra att ta det lungt själv blir jag Gräsänka om 2-3 timmar!!! Stor Kram ;D

      Radera
    3. Jag har bott vid Heden, men bor nu 10 minuter därifrån, med spårvagn, en halvtimme till fots :) Och jag har en bror i Vårgårdatrakten :D En ö utanför Torslanda låter trevligt! Kram!

      Radera
  8. Så vacker bild, så enkel och ren bakgrund som framhäver motivet. Ser väldigt gott ut såhär på söndagkvällen (långt till fredag). Snyggt!

    SvaraRadera
  9. Är det vitlök på dem? Då är de goda! :-)

    SvaraRadera