19 feb. 2013

59. Cerise



15 kommentarer:

  1. Underbart med svart och cerise:) Gillar dina kompositioner, snyggt att motivet faller in i bilden, kanon!

    SvaraRadera
  2. Jag ser inget eller vill inget se!!! Betyder det att jag är blind! Nej jag gömmer mej i händerna och leker tittut med AnetteLinnea!!! ;)
    Var bakgrunden där eller har du gjort nått? Den Cerisa förstärks med bakgrunden! Gillar vinklingen i hörnet som döljer resten av min fantasi!!! ;D

    SvaraRadera
  3. Tittut! Bakgrunden är en vintersvart himmel från en tidig januarikväll. Fotot är taget, samtidigt som "Tystnad" (foto 20 av 365)och är en av tre luftburna statyer utanför Posthotellet här i Göteborg!

    SvaraRadera
  4. Väldigt vackert... Och lite gåtfullt.

    SvaraRadera
  5. Du är verkligen en mästare på att komponera dina bilder! Jätte bra!

    SvaraRadera
  6. Så jäkla snyggt! Du är verkligen en inspirationskälla! Det syns inte minst på min senaste bild, att du inspirerat menar jag... ;)

    SvaraRadera
  7. Så snyggt med cerise och svart och motivet i hörnet. Dina bilder ger mersmak!

    SvaraRadera
  8. Snyggt! Kreativt tänkt och genomfört!

    SvaraRadera
  9. Tack för din förklaring till den vackra tolkningen av temat!
    Det var onekligen lite svårt att se vad det föreställde, men det blev en jättefin bild.

    SvaraRadera
  10. Din fina bild ger min fantasi utrymme....är h*n ledsen eller blyg eller tänker h*n ??

    SvaraRadera
  11. Verkligen ceris! Är det en skulptur?

    SvaraRadera