20 feb. 2013

60. Synkroniserade



15 kommentarer:

  1. Humm bortsorterat!!!!
    Jisses tjejen vad vackert och Synkat! Otroligt vackert presenterat!!! Lite avis på att du sett detta i verkligheten hade alltid velat se dom i aktion på isen!!! Så härligt att bilden nästan fifty-fifty med fri yta som man vill att de skall komma ner i bilden. I mina ögon levande bild!!! ;D ;D ;D

    SvaraRadera
  2. Synkroniserat var ordet! Jag gillar att det är en så ljus bild. De gula färgerna blir så fina då. :)

    SvaraRadera
  3. Tack! Jag kär reprisvecka känns det som! Jag tröttnar på mina foton snabbt och har ett gäng opublicerade foton, som jag kör denna hektiska vecka! Detta är förstås från den synkroniserade teamåkning-tävlingen jag var på för ett par veckor sen :)

    SvaraRadera
  4. Vilka fina gula påskflickor! Mina små fåglar hittade jag i senaste numret av 101 idéer, där finns beskrivning o mallar. Vi tjuvstartade lite med påskpysslet idag när vi va sportlovslediga!

    SvaraRadera
  5. Vilken trevlig tolkning på temat med snygga upprepningar och fin balans i bilden. En bild som fastnar på näthinnan, den känns unik.

    SvaraRadera
  6. Snyggt! Och så snyggt beskuret och presenterat. Måste också leta i tidigare mappar från i år tror jag om jag ska få ut nån bild... För mycket annat att göra samt liiite brist på inspiration i gråvädret.

    SvaraRadera
  7. Jag är aldrig på en ishall men med dina bilder så önskar jag nästan att jag varit där

    SvaraRadera
  8. Perfekt val av bild - gillar det diagonala snittet :)

    SvaraRadera
  9. Gillar din beskärning av bilden :)
    Jättefint!

    SvaraRadera
  10. Jag hade gärna varit med på den där uppvisningen! Går inte att få det mer synkroniserat än så, varken foto- eller temamässigt. Mycket snyggt!

    SvaraRadera
  11. Det är din stil av bild. Helt otroligt snyggt. Ett riktigt litet konstverk.

    SvaraRadera
  12. men, du är ju suverän på att fota grupper! Det är ju så svårt, men du får det att se så enkelt ut!

    SvaraRadera
  13. Tack alla! Jag blev lite trött på mina skridskofoton, så väntade lite på att publicera detta :) Det är min brorsdotter som tävlar i synkroniserad teamåkning, så jag går och kikar på ett par tävlingar om året! Detta är dock ett amerikanskt team.

    SvaraRadera
  14. Vackert! Den utbrända isen fungerar verkligen här och skapar en intressant bild med den tydliga diagonalen. Jag gillar amerikansk hockey, men detta verkar också vara lite av en fotografs dröm :-) Bra jobbat!

    SvaraRadera