24 feb. 2013

64. Svartvitt



20 kommentarer:

  1. Väldigt vacker bild. Skulle man kunna ha som tavla :)

    SvaraRadera
  2. Vacker med härlig skärpa som gör blomman smått levande! Och det vitade blommans härliga mönster då den säkerligen har lite färg gör den mera spännande! Placeringen perfekt men skulle också bara varit del av blomman eller ett blomblad som alternativ placerade nera också och då haft 3 tavlor på väggen som hade varit komplett mot en ljus vägg! Helt underbart gillar den skarpt!!! Bamsekram ;D ;D ;D

    SvaraRadera
  3. Den är jättefin. Lite ovanlig färgkombination, jag tror inte jag sett det innan.

    SvaraRadera
  4. Väldigt fint med svartvitt o placeringen av blomman!

    SvaraRadera
  5. Otroligt fin bild ock komposition! Svartvitt är fint.

    SvaraRadera
  6. Riktigt riktigt vacker och stilren bild!

    SvaraRadera
  7. Vackert foto med snygga kontraster och fin skärpa, men personligen vill jag nog ha färg på orkidéerna.

    SvaraRadera
  8. Snyggt... lite kallt, men en vacker bild.

    SvaraRadera
  9. En vacker bild som nästan är minimalistisk. Det är bladens teckning som ger den liv.

    SvaraRadera
  10. Vackert. Skulle kunna tänka mej den som tavla.

    SvaraRadera
  11. Orkidéer är snygga. :) Ovanligt att se en i svartvitt; det är ju så lätt att lockas fota dem i färg. Här tvingas jag tänka på strukturen och formen mer. Jag gillar prickarna på den!

    SvaraRadera
  12. Tack för alla kommentarer :) Alltid roligt att läsa! Har tyvärr inte hunnit kika runt så mycket själv de senaste dagarna eller fotograferat, så får ta en fotopromenad både här och ute för att hänga med i veckan! Ha en fin start på veckan!

    SvaraRadera
  13. Oj så många kreativa och snygga bilder jag hittade här på din blogg! Många som inspirerar och ger uppslag. jag lägger den absolut till min blogglista. Tack för kommentaren på min logbild.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Cici! Jag har lagt till dig också, men inte hunnit följa med i nyhetsflödet de sista dagarna! Jag återkommer och tittar på dina fina bilder :)

      Radera
  14. Fantastisk skärpa och snyggt komponerat. Användbara blommor det där, gör sig även i svartvitt:) väldigt fint foto!

    SvaraRadera
  15. ovanligt att plåta/redigera en orkidé i svart/vitt! Då tappar jag blomkänslan, men får istället syn på de fantastiska detaljerna!

    SvaraRadera