23 feb. 2013

63. Spetsa


17 kommentarer:

  1. Spetsiga och snygga naglar eller är det drycken som är spetsad :-)

    SvaraRadera
  2. Jösses! Cool bild och coola naglar. Är det din hand?

    SvaraRadera
  3. Ojoj...Vilka naglar. Men som vanligt, kul tolkning. :D

    SvaraRadera
  4. Med den Spetsningen skulle man vilja se munnen!!! Undrar just om det blev mustagerand? Ser tjockt ut kan det vara grädde för av flytande socker blir det inte så mycket skum! Antar kaffets tillSpetsning var till belåtenhet! Kommer mej att tänka Maja Gräddnos!!! ;D
    Dina vackra härligt långa naglar har jag sett förr fast nu med en ny Fransk tuch! (Här demolerar Skotte mina!) Ha nu en underbar helg med alla kalas!!! Stor Kram ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vet det går att ha långa naglar utom i vården! Kände en tjej i Gbg som hade lika långa och skrev obehindrat på tangentbordet! Hennes råd var att bara fila utåt på nageln så höll de, själv hinner jag aldrig fila därför är det bara 2 långa kvar just nu!!! Bamsekram ;D

      Radera
  5. Nästan lite spooky spetsat. Tur att färgen är mildrande. ;)

    SvaraRadera
  6. Oj!! Vilka naglar. Snygg skärpa och vackert men verkligen i spetsigaste laget :)

    SvaraRadera
  7. Snygg bild, men naglarna var litet väl spetsiga. Kan du? diska?
    :-)

    SvaraRadera
  8. Wow coola naglar, sådant kan jag inte ha i mitt jobb... ... Men första tanken på temat var det som var i glaset. Härlig tolkning.

    SvaraRadera
  9. Häftiga naglar. Skulle vilja ha långa, snyggt måladenaglar men nej.... Jag klarar inte det.

    SvaraRadera
  10. har inte bestämt mig än om jag ska tycka att det är läckert eller otäckt! Br med lite provokation! Läcker bild!

    SvaraRadera
  11. Spetsad dryck - spetsade vackra naglar!
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  12. Tack alla :D Ja, det är min hand :) Ibland spetsar jag till dem, men oftast har jag mandelformade! De funkar tyvärr utmärkt att diska med, även om jag föredrar när sambon gör det!

    SvaraRadera
  13. Just nu längtar jag efter Gubben för det behöver diskas! Det gjorde han alltid under vårt första år! Men sjuklingen kan stanna borta denna helg! Kram ;D

    SvaraRadera
  14. Tuffa naglar i mjuka färger

    SvaraRadera
  15. Ojdå henne skulle jag inte vilja komma i klorna på.

    SvaraRadera