8 feb. 2013

48. Fastnat



15 kommentarer:

  1. Något får vänta till issmältningen för att komma loss!!! Gillar fyndigheten!!! Kram ;D

    SvaraRadera
  2. Läcker bild... men vad är det för "stackare" som sitter fast?

    SvaraRadera
  3. Vackert! Men man undrar vad det är som fastnat...? En stackars guldfisk..? ;)

    SvaraRadera
  4. Det är ett höstlöv som fastnat under isen :)

    SvaraRadera
  5. Kunde vara ett smycke, så vackert!

    SvaraRadera
  6. Vackert glittrande mönster då fotat.

    SvaraRadera
  7. Otroligt vackert! Is, liksom vatten kan bidra till många olika teman/motiv! Kul att fota helt enkelt:)

    SvaraRadera
  8. Jag håller med. Jättevackert och fyndigt. Jag har själv klurat på vad jag kan ha för motiv till detta tema.

    SvaraRadera
  9. Jag tänkte på bärnsten, men anade att det var något under is. Ser i texten vad det är. En mycket "konstnärlig" bild om du förstår vad jag menar.

    SvaraRadera
  10. Abstrakt! Men det gillar jag. :) Isigt värre, och visst syns det att något (ett löv?) har fastnat! Överlag mycket som fastnar den här årstiden. :D

    SvaraRadera
  11. härligt skrattbubblande bild med något dolt inuti. Du kan verkligen gå i närkamp med motiven!

    SvaraRadera
  12. Åh, vad fint! Och precis just nu, snart, ska jag lägga upp en snarlik bild på samma tema.

    SvaraRadera
  13. Underbar bild det är alltid en glädje att ta del av dina bilder.

    SvaraRadera