17 feb. 2013

57. Glipa





26 kommentarer:

  1. Mina ögon fattar inte vad de tittar på :O Jag får återkomma pigg o fräsch på morgon kvisten och se om jag har mer hjärna då ;)

    SvaraRadera
  2. Hmm...brukar kika i denna glipa på morgonkvisten, i väntan på att bli pigg :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man se KAFFE i glipan ;)
      Du ser, morgon (nåja, förmiddag) är det bästa för en hjärna ;)

      Radera
    2. Samma här :D Jag behöver minst en kopp kaffe för att komma igång! Visst är det glipan mellan filterhållaren och kannan i min bryggare, där det till synes gyllene kaffet rinner nedåt. Morgonstund har guld i mund :D

      Radera
  3. underbar bärnstensfärg på "vad det nu är"! Vacker komposition!

    SvaraRadera
  4. Så nyfiken vad är det jag tittar på?

    SvaraRadera
  5. Tur jag inte titta inatt!!! Pigg humm.. Kaffe, syn, musik ....
    Åh vilken luring du är hahaa!!! Otroligt skarp i öppningen till glipan men färgen i glipan förbryllar och ser belyst ut. sen är den rundad men inte plan! Lutar åt en bryggare av nått slag! Men säkert nått stort utomhus igen!!! Du gör min dag Tjejen, hahaa.. Kram ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Helt rätt, kaffestråle mellan tratt och kanna :D

      Radera
    2. Ja med tanke att du tidigare nämnt kaffe hos Jonas eller någon och morgon behövde bli pigg så borde det varit det bryggare och vi har ingen! Här blir det kokkaffe mest! Qhh... Tack nu kom jag på nått Hahaa... Kram ;D


      Radera
  6. Vilken cooool bild! Hur tusan lyckas du få till nåt så ballt bara genom att koka kaffe?! Du är makalös kvinna! Är den färg/svartvit-behandlad nåt...? Ser utom att omgivningen är svartvit och kaffet i färg, kan det stämma?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, vad glad jag blir :))) Kaffebryggaren är svart och lite dammig, det är därför bakgrunden ser gråaktig ut! Det är ett färgfoto med naturlig svart/vit bakgrund!

      Radera
  7. Häftigt! Hade aldrig kunnat gissa vad det var!

    SvaraRadera
  8. Läckert!! Din "påhittighet" skulle jag behöva :)

    SvaraRadera
  9. Aha nu fattade jag oxå vad det föreställer. Vad fantasifullt och kul foto!
    Tack så mycket för kommentarerna på mina foto.

    SvaraRadera
  10. Åh nu ser jag med. Tack. Varit så nyfiken det hade jag aldrig kommit på

    SvaraRadera
  11. Jättesnyggt med den gyllene drycken:) kul tolkning!

    SvaraRadera
  12. Fantastiskt! Vad kan jag säga vad de andra inte har sagt redan? Jag håller med, helt otroligt bra tänkt, gjort och fotat. Hade inte kunnat gissa mig till kaffestråle heller. Ha en trevlig ny vecka.

    SvaraRadera
  13. Vad fint kaffe är! Underbara färger och makalös skärpa. Helt strålande motiv!

    SvaraRadera
  14. Bra att jag har fått svaret :-))

    SvaraRadera
  15. Härlig bild! Jag är inne och försöker kika ikapp allt jag missade under förra veckan.. :)

    SvaraRadera
  16. Oh, jag såg tydligt en silverskulptur med en gyllene glipa i. :-)

    SvaraRadera
  17. Tack för alla era härliga kommentarer :D

    SvaraRadera
  18. Kan bara hålla med alla andra. Du tar verkligen fantastiska bilder.

    SvaraRadera
  19. Kan bara hålla med alla andra. Du tar verkligen fantastiska bilder.

    SvaraRadera
  20. Kanonbild! Vilket vackert ljus du har fått till i kaffet.

    SvaraRadera