15 feb. 2013

55. Öppen



21 kommentarer:

  1. Oj, nu påminde du mej om mina Orkideer jag att glömt packa upp! Allt för den där tårtan men får man leka med godsaker? Isåfall kommer det en sån bild om den blev OK!!! Såg du månen underst på "Internet"?
    Underbart vackert foto! Så det blev vita på bordet med lite påminnelse om Påsk där nere i botten! Gillar dina foton hemifrån får det där mörka omkring själva föremålet! Jag får ta till tyg för att slippa all furu!!! Godnattkram ;D

    SvaraRadera
  2. Vackert nära och vacker kontrast mot mörka bakgrunden. Blommor är så underbara, en verklig källa till glädje:) Och de är vackra både att se på och att fotografera! Trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. Gillar verkligen att komma blommor så nära!

    SvaraRadera
  4. Jättefint komponerad! Romantisk bild :)
    http://365foto20xx.wordpress.com/

    SvaraRadera
  5. Oj va läckert! Det är så snyggt med svart bakgrund!

    SvaraRadera
  6. Jättefin närbild, måste lära mig att fånga objekt nära. ha det gott.

    SvaraRadera
  7. Det är roligt att fota blommor så nära. Blir läckra bilder.

    SvaraRadera
  8. Riktigt fin komposition. Det blev en bild som har det där "lilla extra".

    SvaraRadera
  9. Otroligt vacker bild! Har köpt tulpaner idag och hoppas på att kunna ta några fina bilder i morgon.

    SvaraRadera
  10. Underbart med öppna tulpaner! Igår köpte jag massor!

    SvaraRadera
  11. Tack :) Kan inte riktigt få nog av tulpaner! Just nu står dock ceriselila nejlikor på bordet :) Hur många teman kan man få in på blommande foton...hmm...

    SvaraRadera
  12. En vacker blomma och vackert fotograferat.

    SvaraRadera
  13. Vackert! Bra fotat med kontraster, ljust/mörkt. Fin komposition. Du lyckas hela tiden bra med dina bilder :-)

    SvaraRadera
  14. Så vacker, snyggt fotad också!

    SvaraRadera
  15. Du beskär bilden strålande...
    Blicken fastnar på ståndarna i blomman...
    Foluset ligger där också, bra gjort...

    SvaraRadera
  16. Otroligt läckert.
    Perspektivet, den svarta bakgrunden och sättet du beskurit bilden på.
    Jättebra!

    Jag vill också passa på att tacka för alla dina kommentarer hos mig.
    Varenda en gör mig otroligt glad.
    Tack!

    SvaraRadera
  17. läckert med de öppna och slutna bladen i blomman. Ljuva, softa färger!

    SvaraRadera