2 feb. 2013

41. Bakom




21 kommentarer:

  1. Dubbelt bakom - bakom kameran och ni är bakom bilen framför er. Kanske finns det fler bakom...eller?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kanske fler bilar bakom oss, men ingen i baksätet :)

      Radera
  2. Flera bilder i bilden. Intressant komposition med de olika rektangulära fälten.
    Jag skulle gärna vilja se bilden ännu bredare. Om man föreställer sig att det hade gått att få som ett panorama, (vilket ju praktiskt inte skulle fungera eftersom stolpar och förare och ratt antagligen skulle komma med då...) då skulle nog bilden växa till en riktigt, riktigt bra bild. Mina ögon vill på något sätt se mer. Hoppas du förstår vad jag menar?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror jag förstår! Jag har en bredare bild som jag valde mellan, men då kom inte bilrutan med, så till slut blev det denna :) Tack för din konstruktiva kommentar! Skall testa nästa gång bakom bilspegeln!

      Radera
  3. Kul att se en glimt av Dig där bakom kameran :) Stort tack för dina kommentarer, så kul!

    SvaraRadera
  4. Fick titta både en och två gånger innan jag förstod hur den var fotat. Riktigt coolt!

    SvaraRadera
  5. Tack för kommentaren på Tema Hantverk :)

    Vilket häftigt kort du lyckats ta här, bra gjort!

    SvaraRadera
  6. Tack :) Fin dag i Göteborg idag, läge för fotografering! Ha en fin lördag :)

    SvaraRadera
  7. Härlig! Bakom, Bakom, Bakom, Bakom.... Underbart!!! ;D ;D ;D

    Slappna av och ställ inte mycket krav på dej själv så löser du Teman. Det är lätt att vilja för mycket då låser det sej utan se det enkelt. Du har ögat å ser möjligheter i en smutsfläck fortsätt för detta är en Utmaning FÖR DEJ enbart! Jag och vi andra har våra egna Utmaningar med samma ord!!! ;)
    Hoppas din dag är fin och njut av den!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack Amanda :D Jag har en liten fotosvacka nu, mycket att göra med både jobb och studier, så det var uppiggande att höra dina ord! Skall ta en promenad i solen och foto vad jag ser, så får jag se om det passar in på något tema efteråt!

      Ha en härlig dag du också! :)

      Radera
    2. Jättebra!!! Det är så lätt att höja sina egna krav så man blockerar sej. Föll själv in i det när jag börja och såg dina underbara lösningar! Fick tvinga mej att skaka av prestationstvånget och tänka på MEJ SJÄLV hur jag i min lilla värld kunde ha roligt med Utmaningen! Ha en bra kväll!!! ;D

      Radera
    3. Du är underbar! Och likaså är dina foton!! Jag har haft en fin dag, fick en härlig fotopromenad i solen :D

      Radera
  8. Tack för kommentaren hos mig. Du gör roliga tolkningar av temana (heter det så i plural?)

    SvaraRadera
  9. Snyggt foto som man kan titta riktigt länge på.

    SvaraRadera
  10. Väldigt kul bild, som behöver tittas på flera gånger för att se:) snyggt och fyndigt!

    SvaraRadera
  11. En trevlig bild på temat bakom. Genomtänkt som vanligt. :)

    SvaraRadera
  12. Ja, det här var verkligen fantastiskt bra gjort Anette. Dessutom var det väldigt kloka råd från BatongAmanda. Ha en fortsatt trevlig kväll.

    SvaraRadera
  13. Snyggt! Kanontolkning.
    Fotosvackor drabbas vi alla av :)

    SvaraRadera
  14. Tack alla :) Ni är så uppmuntrande och kloka, blir glad :)

    SvaraRadera