6 jan. 2014

10. Riktning



12 kommentarer:

  1. Snyggt i svartvitt, enkelt och tydligt. Gillar djupet!

    SvaraRadera
  2. Fin bild. Jag gillar verkligen svart/vita bilder, men har ofta svårt att få till dom själv.

    SvaraRadera
  3. Tänk vad svartvitt kan göra för att förhöja saker och ting (!) - ibland kan jag tycka att svartvitt säger mer än ett färgfoto.

    SvaraRadera
  4. Ser trädet först ... och en långstund, innan jag "klickar" på riktning :) Bra bild!

    SvaraRadera
  5. Verkligen snyggt fångat och svart-vitt förstärker temat.....=)

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  6. Underbart djup i bilden och den är helt rätt i svartvitt eftersom det gör att detaljerna kommer fram på ett helt annat sätt.
    Hade varit spännande att se en variant som är beskuren så att busshållplatsen inte syns lika tydligt.

    SvaraRadera
  7. Inte bara en utan flera riktningar, riktigt bra Anette!

    SvaraRadera
  8. Bäst att komma i rätt riktning. Fint.

    SvaraRadera
  9. Så fint med svart/vitt ,underbart att fota i ........

    SvaraRadera
  10. Den riktning ser ut att klara utmaningen tidigt i år eller är det långsemester som hägrar! Underbart foto till temat och gillar hur temat är placerat i själva fotot!!! Kram ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack BatongAmanda :D Jag tyckte det var en så låååååång slutsträcka under hösten förra året, så i år kör jag på när inspiration finns! Skulle kunna tidsinställa dem, men vill ha dem i datum, inte alltför långt efter jag tagit dem, blir ju som ett album och minnesbank samtidigt! Stor kram :D

      Radera