18 jan. 2014

30. Lokal



16 kommentarer:

  1. Oj vilken lokal! Används den till nått kyrkligt eller...? Härligt golv och som vanligt snygg vinkel med speglingar som tar bort dramatiken med galler för fönsterna!!! Kram ;D

    SvaraRadera
  2. Vacker lokal....ser ut som bilden är tagen genom ett fönster....

    SvaraRadera
  3. Ser glänsande blankpolerat ut, från golv till tak. Anar en illusion, så diskret att den inte finns.

    SvaraRadera
  4. Wow vilket golv i en vacker lokal!

    SvaraRadera
  5. Snygg tolkning...=)

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  6. Vilken vacker lokal... var är det? Du har fångat den bra

    SvaraRadera
  7. Vacker lokal och vackert fotat. Tänk om golven glänste bara hälften så mycket här hemma ;)

    SvaraRadera
  8. Tack alla :) Det är en ledig lokal att hyra i Kvarnby, Mölndal. Jag tog, precis som Pysselfarmor skriver, fotografiet genom ett dörrfönster!

    SvaraRadera
    Svar
    1. men tack...jag trodde jag höll på att bli "skumögd" men så himla gammal är jag inte än...tycker mig se en ande där i högra hörnet
      ;-))

      Radera
  9. Hur välpolerade är de golven?!!
    Fin lokal!

    SvaraRadera
  10. Snyggt! Vacker lokal... och fint foto!

    SvaraRadera
  11. Vackert ljus och vackert golv.

    SvaraRadera
  12. Vilken blank lokal du fångat.

    SvaraRadera
  13. Vilken vacker lokal och tolkning du har gjort av bilden.

    SvaraRadera