11 jan. 2014

19. Grepp



18 kommentarer:

  1. Idag behövs ett stadigt tag om ratten - ishalka.

    SvaraRadera
  2. Ja, ett av de viktigare greppen! Snygg tolkning.

    SvaraRadera
  3. Himla snygg tolkning och foto

    SvaraRadera
  4. Det gäller att ha ett bra grepp om ratten nu när det har blivit halt ute på vägarna. Snyggt fotat!

    Tack för dina snälla och varma kommentarer.

    SvaraRadera
  5. Håll i!! Man vet aldrig varåt det kan bära hän ;-)
    Snygg med svart-vitt!

    SvaraRadera
  6. Coolt att något så vardagligt kan bli konst och snyggt....

    SvaraRadera
  7. Ett bra grepp är nödvändigt denna isiga och hala vinter! Fast jag kör bil varje dag har jag inte kommit denna smarta lösning på temat ;)

    SvaraRadera
  8. Snygg komposition, jag gillar nära och avskalat.

    SvaraRadera
  9. snyggt komponerat, bra idé till temat!

    SvaraRadera
  10. Vet inte riktigt vad det är men den här finstämda bilden känns på något vis melankolisk. Kanske är det de ljusa, lätta lite genomskinliga tonerna och att handen känns så nära och sårbar. Mer som en illustration till hur man håller sitt grepp om livet - men att det är skört och kan ryckas ifrån en. Inte minst ute i trafiken...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för din fina tolkning. Den tycker jag mycket om :)

      Radera
  11. Kanonbra tolkning av temat, jag gillar också redigeringen till svartvitt. Snyggt!

    SvaraRadera
  12. Med ett bra grepp tar man sig ända hem. Men var är tio-i-två? :)

    SvaraRadera
  13. Lätt att fota med vännen som greppar ratten! Det är sådana här foton jag ibland försöker efterapa att hitta stämningen i det närgångna!!! Kram ;D

    SvaraRadera