25 jan. 2014

40. Hållare



14 kommentarer:

  1. Jättefin bild och när man tittar vidare i din blogg så hittar man massor med kanonfina bilder. Kluriga/roliga tolkningar på många teman :)

    SvaraRadera
  2. Stämningsfullt" ! Så trevligt att titta på dina foton :)
    Anki F

    SvaraRadera
  3. Vackert foto med skön stämning! Gillar när det är i olika nivåer och har själv en för värmeljus!!!
    Idag blev det inte lika vackert väder som "Årets foto! Jäktar runt för att hinna samla lite på hög nu när jag själv kan fixa mellan två datorer mina inlägg! Gubben åker på måndag eftermiddag men jag har redan fått ihop ett litet lager! Får se om mitt lördagspyssel kommer med på bloggen! Ha en fortsatt trevlig helg!!! Krammmmmm ;D

    SvaraRadera
  4. Höjer stämningen rejält med din bild.. vackert och rofyllt

    SvaraRadera
  5. Ljushållare, javisst, jättebra tolkning och fin bild.

    SvaraRadera
  6. Mycket vackert i svartvitt, en fin tolkning av temat. Ha en fortsatt fin helg!

    SvaraRadera
  7. Vacker bild, fint med svart/vitt. Det fotade jag mycket förr, men nu glömmer jag lätt bort det.

    SvaraRadera
  8. Levande ljus - tack o lov att det finns bra hållare för just dem :) Stämningsfull bild!

    SvaraRadera
  9. Väldigt vacker bild....=)

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  10. Mysigt med tända ljus den här årstiden.

    SvaraRadera
  11. Väldigt snyggt, gör sig bra i svartvitt!

    SvaraRadera
  12. Gillar triangelformen mellan ljusen/hållarna. De skapar spänning i bilden.

    SvaraRadera
  13. Vackra fotografier och fina tolkningar du gjort.

    SvaraRadera