2 jan. 2014

2. Fyllehund



16 kommentarer:

  1. Hoppsan det är till att se litet suddigt - liggande ned ;-))

    SvaraRadera
  2. Oj då... så det kan bli... ont i huvudet också kanske :)

    SvaraRadera
  3. Så bra! Jag funderade på hur man ska tolka det temat..

    SvaraRadera
  4. Du fick till det jag klurar lite på denna.

    SvaraRadera
  5. Ett av de teman jag tänkte byta ut som det känns just nu...
    Bra tolkning! :-)
    /Jessica

    SvaraRadera
  6. Tack för era kommentarer! Vid första genomläsning av årets tema, så tänkte jag också att detta var ett ord att byta ut mot ett eget tema, men så råkade jag ta denna bild efter midnatt på nyår :)

    SvaraRadera
  7. Oj så bra tolkning. Just det här temat kändes lurigt.

    SvaraRadera
  8. Skön tolkning! Och som blir klurigt! Det gjorde du bra!!! Kram ;D

    SvaraRadera
  9. Bra tolkning, svårt tema. Förra året hade jag detta som "eget tema"

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ah, jag funderade just på vem som hade detta roliga tema, skall gå och kika på din sida!

      Radera
    2. Hittade din fyllehund :) En tavla? Den var ju en perfekt fyllehund!

      Radera
  10. Så bra, den som så så vanskelig ut
    Kult bilde ;)

    SvaraRadera
  11. Snyggt med det suddiga förgrunden och det korta skärpedjupet.

    SvaraRadera
  12. Har funderat på hur det temat skulle tolkas - du fick till det :)

    SvaraRadera