9 jan. 2014

15. Siffror



22 kommentarer:

  1. Annorlunda klocka, snyggt perspektiv och fint beskuret :)
    /Anki F

    SvaraRadera
  2. Snygg och annorlunda klocka :) gillar perspektivet

    SvaraRadera
  3. Gillar klockan snyggt. Hoppas du haft en bra dag

    SvaraRadera
  4. Udda klocka och tycker om perspektivet.

    SvaraRadera
  5. Bildvinkel och beskärningen gör bilden intressant.

    SvaraRadera
  6. Snyggt perspektiv på intressanta siffror.

    SvaraRadera
  7. Snyggt tolkat i din bild. Du gör jättefina bilder!!!!

    SvaraRadera
  8. Vackra siffror med patina. Snygg vinkel.

    SvaraRadera
  9. Vacker bild på läcker klocka.

    SvaraRadera
  10. Snygg klocka! och intressant vinkel

    SvaraRadera
  11. Tack alla! Har ingen dator här hemma idag! Återkommer imorgon för att se och kommentera era fina foton:)

    SvaraRadera
  12. Vilken originell klocka! Snyggt

    SvaraRadera
  13. Klockrent, måste jag säga. Så snyggt fotat också. Som vanligt härligt att följa dig. Själv har jag inte kommit igång ännu pga sällsynt elakt datakrångel. Men jag kommer!

    SvaraRadera
  14. Ovanligt snygg klocka.

    SvaraRadera
  15. Bra tolkning av temat älskar klockan å vinkeln på kortet. Du tar sjukt fina kort är som små konstverk i sig :-)

    SvaraRadera
  16. Skön vinkling och originell klocka!!! Kram ;D

    SvaraRadera
  17. Gillar, som jag sagt tidigare, tonen i dina bilder. Känslan. Men här gillar jag tonen i dubbel bemärkelse. Jordtonen. Färgskalan tilltalar mig mycket. Följer dig för mer inspiration till mina egna bilder. Keep on catching!

    SvaraRadera
  18. Tusen tack för alla fina kommentarer! De betyder mycket!

    SvaraRadera
  19. Himla snygg klocka och jag gillar också perspektivet från sidan och det korta skärpedjupet! Du har verkligen många härliga bilder!

    SvaraRadera