7 jan. 2014

11. Stadig

 

21 kommentarer:

  1. Fyndig tolkning! Förutom att vara stadig var den nog också god :)

    SvaraRadera
  2. Ja, det är ju en stadig början på januari och livet efter helgerna :-P

    SvaraRadera
  3. Ja, en riktigt stadig bulle att förtära och goda!

    SvaraRadera
  4. Japp, såna brukar vara rejält stadiga......

    SvaraRadera
  5. Gott och stadigt.

    SvaraRadera
  6. Oj har de kommit redan. Supergoda stadiga bullar ja.

    SvaraRadera
  7. Ser att du också fallit för frestelsen.

    SvaraRadera
  8. Stadigt och gott. Min favorit som jag inte kan motstå. Frestande gott.

    SvaraRadera
  9. Den var väldigt god och väldigt stadig. En energirik start på arbetsveckan :D

    SvaraRadera
  10. Man kan bli lite f ö r stadig om man intar många. ;-) Gott är det, men jag håller mig tills det är dags. :D

    SvaraRadera
  11. Min favoritbulle, gärna som en stadig efterrätt efter en sopplunch. Men jag väntar ett tag.

    SvaraRadera
  12. Ser jättegott ut, fast att jag inte tål mandel! Blir en stadig fika av den där!!!

    SvaraRadera
  13. jo minsann de där stadiga sakerna dyker upp snabbt efter julen - precis som att man behöver fylla på kaloriförrådet ;-)
    gott är det!

    SvaraRadera
  14. Oj, redan! Men dom där stadiga bakverken dyker väl upp direkt efter jul. Det är nog inte många som väntar till februari.

    SvaraRadera
  15. Mums!...mina favoriter :)
    Anki F

    SvaraRadera
  16. Stadig i sin tidiga ankomst på våra kondis ;))

    SvaraRadera
  17. En absolut favoritbulle här också :) Och mättande som en större måltid :D Tack för alla kommentarer!

    SvaraRadera
  18. Snart är den nog stadigt här året om!!! Kram ;D

    SvaraRadera
  19. Favoritbullen!! Med lite varm mjölk blir det ett stadigt mellanmål.

    SvaraRadera
  20. Ja minsann! Gott med tycker Sockerbullen :)

    SvaraRadera