22 jan. 2014

37. Gosig




12 kommentarer:

  1. Mycket snyggt fotat och vilken härlig liten krabat:-)

    SvaraRadera
  2. Ser "välgosad" ut :) effektfulla skuggor
    Anki F

    SvaraRadera
  3. Ser ut som om h*n letar efter någon/något....kanske någon att gosa med ;-)

    SvaraRadera
  4. Lite dubbelt budskap....råttor är för mig inte gosiga....men någon älskar denna lilla krabat...snyggt fångat tema....=)

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  5. Riktigt gosig... snyggt fotad och passar såå bra till temat :)

    SvaraRadera
  6. Faktiskt! Och lagom liten för att rymmas i en ficka!

    SvaraRadera
  7. Vilken gosig liten sak. Snygg skugga.

    SvaraRadera
  8. IKEA-mössen är mina katters favoritleksak. De är så slitstarka och tåliga. Bästa kattleksak. :)

    SvaraRadera
  9. Hahaa... efter mina spel på Liseberg så dumpar jag Gosig-saker på Loppis! Tror inte föräldrarna var lika roade som barnen blev! Kanske skall fota årets Loppis när en ny flyttkartong skall tömmas! Vi har en specialvecka då som firas på sommaren så förra äret hängde vi på vid ett Loppis! Jisses vad skoj vi hade i 4-5 timmar och det kommer vi hoppa på varje år tills vi tömt våra överflödsprylar!!!
    Självklart har jag behållit några som jag inte kan skiljas från! Som en sån här mysig råtta! Härlig försvarsställning mot anfall!!! Kram ;D

    SvaraRadera
  10. Vackert fotografi, säkert någons favorit med.

    SvaraRadera
  11. Ett litet halvläskigt gosedjur.

    SvaraRadera
  12. Finns en sådan i mitt hus också, jag tycker att den är söt!

    SvaraRadera