29 jan. 2014

45. Rött & gult



13 kommentarer:

  1. Det känns ju lite hoppfullt att trollhasseln blommar! När jag såg din bild var jag tvungen att titta ut och se efter om vår visade några gula tofsar - men det gjorde den inte :-(

    SvaraRadera
  2. Titt så läckert!

    Förlåt att jag inte är inne och kommentera så ofta längre. Min dator är så trög och långsam, så att jag inte har tålamod.
    Nu sitter jag vid ladugårdsdatorn. Går mycket fortare eftersom den är ny.
    Ha det bäst!

    SvaraRadera
  3. Helt underbar. Riktigt fina och harmoniska kontraster mellan gult och rött.

    SvaraRadera
  4. Tack :) Det här är en favorit i repris! Hade med Trollhasseln även förra året, men då blommade den lite senare...eller så upptäckte jag den bara senare!

    SvaraRadera
  5. Oj finns det något som blommar redan nu? Härligt tecken på att det kommer en vår med sol och värme.

    SvaraRadera
  6. Fint! Så de blommar nu? Alltid lär man sig något nytt.

    SvaraRadera
  7. Ja, de blommar nu :) Googlade och läste att de brukar blomma någon gång mellan december-april!

    SvaraRadera
  8. Jätte fint. Jag tror aldrig jag sett någon på riktigt. Härliga färger.

    SvaraRadera
  9. Härliga färger. Hade ingen aning om att de blommar nu på vintern.

    SvaraRadera
  10. Underbar bild till rött och gult. Tycker mycket om bakgrundsfärgen.

    SvaraRadera
  11. Vackert med trollhassel!! Klar favorit!

    SvaraRadera