8 jan. 2014

13. Väggprydnad



14 kommentarer:

  1. Åh, vilka vackra gamla kranar! De pryder verkligen sin plats. Vackert med guldtonen också.

    SvaraRadera
  2. En fin detalj på väggen.

    SvaraRadera
  3. Vilken vacker ton i bilden. snyggt med det korta skärpedjupet.

    SvaraRadera
  4. Vilka underbara kranar...verkligen en väggprydnad...=)

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  5. Dom ser inte ut att vara gjorda igår inte. Väldigt charmigt gamla saker.

    SvaraRadera
  6. Snyggt fotograferat, men jag undrar så flundra.....är de "riktiga kranar"...kanske är det av annat material...?? betong eller något så'nt?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag gillar ju betong, så det kunde det varit :) Men det är någon slags metall, dock bara prydnadskranar, de fungerar inte, i såfall hade jag nog valt påfyllning som tema! Jag tog med kameran till möbelaffären, så det är inga kranar som pryder min vägg! Men jag gillar dem :)

      Radera
  7. Härliga kranar du hittat verkligen en skön väggprydnad! VACKERT!!! Kram ;D

    SvaraRadera
  8. Snyggt och dekorativt, fint fokus i bilden också.

    SvaraRadera