21 jan. 2014

35. Avbrott



17 kommentarer:

  1. Klassisk bild :) Ha,Ha. Finurlig som vanligt.

    SvaraRadera
  2. Klockrent fångat....=)

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  3. Så bra... eller nja inte när den väl är där men som tema :-)

    SvaraRadera
  4. Vad duktig du är med kameran!

    Här var det ett färgglatt avbrott!

    SvaraRadera
  5. Ibland kan det vara skönt med avbrott från TV:n.

    SvaraRadera
  6. Tack! Aldrig har jag väl varit så glad för ett tillfälligt avbrott :D

    SvaraRadera
  7. Vilken effektfull bild. Det gäller att vara på G med kameran och temalistan när det inträffar något oförutsett;=)

    SvaraRadera
  8. Min första tanke när jag så bilden var "va, finns den bilden fortfarande?". Träffande tolkning av temat.

    SvaraRadera
  9. men tänker som Sofi ---blir det så "fortfarande" ??!! Ja en del ;-) har du för himla tur!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Måste säga att jag blev lika förvånad själv! Funderade kring detta tema tidigare och tänkte just på tillfälliga TV-avbrott...trodde de inte fanns längre. Ett par dagar senare ser jag en film på TV1 och just detta händer :)

      Radera
  10. Tur som en tok!!! Foto på ett så vanligt från förr som tydligen finns kvar! Kommer gnugga mina knölar och tror nått dyker upp under året som det ofta hände förra året!!! Kram ;D

    SvaraRadera
  11. *ler* en klassiker, bra fångat!

    SvaraRadera