26 jan. 2014

42. Ljuslek



21 kommentarer:

  1. Vilket läckert ljusspel. Sitter och funderar på vad det är men kan inte komma på. Nåväl.....fint blev det iaf.

    SvaraRadera
  2. Funderar också på vad detta häftiga är?? hur snyggt som helst

    SvaraRadera
  3. Hur snyggt som helst. Ser ut som en svan som breder ut sina vingar, men det tror jag inte det är. Min gissning blir en datorskärm och något mer.

    SvaraRadera
  4. Läckert! Jag associerar också till nåt flygande.

    SvaraRadera
  5. hmmm här sätter du myror i huv'et på oss alla...jag klicka upp bilden och såg att det där blåa ljuslekeriet kommer från en...?? skylt? Får nog sätta igång och ljusleka jag också - ska klura ut nå't bara som inte varit än.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det en blå vägskylt i tunneltaket :) Vilken skarp blick du har!

      Radera
    2. Ja jissa jag har ju för 17 glasögonen på mig ;-)))

      Radera
    3. skulle skriva att jag stavat fel på gissa! men det hamnade fel längst ned.....därav min borttagna kommentar.

      Radera
  6. Vet inte vad det föreställer, men det spelar ju ingen roll. Snygg och kul bild.

    SvaraRadera
  7. Tack :) Kunde lika gärna varit temat: Hur tänkte jag nu! Lekte med långa slutartider, när jag satt som passagerare i en bil. Här åker vi genom en Götatunneln. Så du har förmodligen rätt Pysselfarmor, skymtar säkert en blå skylt någonstans :)

    SvaraRadera
  8. Mycket snyggt! Hade aldrig kunnat gissa att det är en tunnel!

    SvaraRadera
  9. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  10. Kul ljuslek! Men du har ju det andra temat kvar och kan testa även annan miljö!!! Kram ;D

    SvaraRadera
  11. Snygg! Något magiskt över denna bild.

    SvaraRadera
  12. Otroligt snyggt!
    Fjäderlätt.

    SvaraRadera