16 jan. 2014

26. Hjälm



13 kommentarer:

  1. Otroligt härligt att få med ett oväntat tema eller...! Snygg presentation!!! Kram ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, alltid härligt när ett tema dyker upp så där mitt framför ögonen på en :D Det är faktiskt mer regel än undantag att mina teman blir till i stunden eller efteråt, när jag kikar igenom vad jag tagit! Även om jag planerat för ett tema, så blir det till slut ett annat :) Kram!

      Radera
  2. Så bra att båda har hjälm på sig!!! perfekt med teman som dyker upp lite så där oväntat...

    SvaraRadera
  3. Perfekt bild till temat! Ja, ofta är det så att man hittar ett bra motiv utan att det är planerat.

    SvaraRadera
  4. Snyggt. Det är bra att fota många bilder. Ofta ser man inte förrän efteråt vad man har för ett tema.

    SvaraRadera
  5. Snyggt att fånga ett motiv i farten!

    SvaraRadera
  6. Riktigt snygg. Bra justerad och jag gillar att de åker ur bild.

    SvaraRadera
  7. Fint fångat....och jag har egen MC-hjälm att fota ;-)
    men det får bli till våren när jag hämtat hem MC:n som är på vinterförvaring.

    SvaraRadera
  8. Skoj att du valt stående format och frångått bildregler med mopedisterna som är på väg ut ur bild.

    SvaraRadera
  9. Häftigt när teman kommer till en. Bra föredöme med 😄

    SvaraRadera
  10. Bra att båda använder hjälm, fart i bilden!

    SvaraRadera
  11. Skönt att se hjälm på båda- det gör man inte alltid!

    SvaraRadera