28 jan. 2014

44. Yta



15 kommentarer:

  1. Härligt abstrakt. Samstämda färger. Fint fångat.

    SvaraRadera
  2. Undrar vad den ytan är? Vackert på på bild.

    SvaraRadera
  3. Härligt motiv på yta! Gillar med färgerna och närbilden på det hela!!! ;D

    Dagsmeja är färgen på himlen som jag tycker ser ut som smutsrosa färg och den syns lite då och då! Blev du klokare!?! Kram ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Lite klokare blev jag allt :D Fick åtminstone en större tolkningsmöjlighet! Första gången jag hörde ordet tänkte jag att det nog var en blomma! Tänkte också på töväder, men sådant där smutsgrått som det är i Göteborg! Sen googlade jag och hamnade på definitionen, som jag försökte beskriva på din sida :D Kram!

      Radera
  4. Mycket snyggt! Skulle göra sig som tavla

    SvaraRadera
  5. Snygga färger på ytan.

    SvaraRadera
  6. Läckert, sånt här går alltid hem! :)

    SvaraRadera
  7. Verkligen snyggt fångat....=)

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  8. Snyggt... och härliga färger!

    SvaraRadera
  9. Intressanta färger, former och olika ytor.

    SvaraRadera
  10. Vacker yta, som ett konstverk!

    SvaraRadera
  11. Wow,.. vilket konsverk kan nästan inte slita mig från fotot

    Anki F

    SvaraRadera