6 jan. 2014

9. Gravsten



17 kommentarer:

  1. Härligt med fokus på rosorna till temat! Snyggt!!! Kram ;D

    SvaraRadera
  2. Snyggt med dom röda rosorna som motvikt till det gråa. Fint perpektiv.

    SvaraRadera
  3. Jättefint och snygga färger .
    Andréa

    SvaraRadera
  4. Jättefint!! Snyggt med fokus på rosorna!

    SvaraRadera
  5. Jätte fint gillar ditt kort. Jag skulle gå till kyrkan i dag för detta temat. Men regnet öste ner hundarna ville hem och jag hade ej velat ta upp kameran så jag får ta det en bättre dag

    SvaraRadera
  6. Fina linjer med den röda raden av rosor mitt i allt det grå.

    SvaraRadera
  7. Fin tolkning av ett svårt tema. Har man ingen "egen" gravsten så är det lite obehagligt att fota på kyrkogården tycker jag. Som att man gör intrång.

    SvaraRadera
  8. Väldigt fin och enkel tolkning av ett tema som känns lite känslosamt.

    SvaraRadera
  9. Fina färgkontraster.

    SvaraRadera
  10. hmm, kommenterat detta tidigare men har inte publicerats... vacker, stämningsfullt foto, rosornas röd färg ger bilden värme.
    Anki F

    SvaraRadera
  11. Tack alla :) Som många andra, känner jag mig inte riktigt bekväm att fotografera detta tema, men annars tycker jag att kyrkogårdar ofta är fridfulla, förmodligen därför det känns som om jag stör med kameran i det stilla.

    SvaraRadera
  12. Så fint och stämningsfullt du fotat, gillar den annorlunda vinkeln så du fått rosorna mitt i blickfånget....

    SvaraRadera
  13. Gillar vinkeln och färgerna.

    SvaraRadera