20 jan. 2014

33. Balans



14 kommentarer:

  1. Ja, det behövs verkligen balans för att överhuvudtaget stå på skridskorna.

    SvaraRadera
  2. En balanskonst på hög nivå och tempo framförallt som du alltid lyckas fånga så bra!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu är jag trött efter all skottning märker jag!!! BAMSEKRAMMMM ;D

      Radera
  3. Ja där behövs det verkligen balans. Mycket fint fotat!
    Gör sig fint i svartvitt

    SvaraRadera
  4. Ingen Bambi på hal is här inte.

    SvaraRadera
  5. Otroligt att de kan hålla balansen. Jag har tillräckligt svårt att bara STÅ på ett par skridskor :=D

    SvaraRadera
  6. Ja att de inte drattar omkull....underbara bilder!

    SvaraRadera
  7. Verkligen många fina bilder av konståkarna du tagit! Den här gillar jag allra mest...och passar temat perfekt, vilken balans!

    SvaraRadera
  8. Tack för alla fina kommentarer! Det är min brorsdotter som håller balansen så fint närmast kameran :)

    SvaraRadera
  9. Vilka läckra skridskobilder!
    Den balansen kan man bli imponerad av ;-)

    SvaraRadera