4 jan. 2014

6. Hatt



22 kommentarer:

  1. Riktigt snyggt foto på hatten, gillar skärpan.

    SvaraRadera
  2. Fin hatt och fint foto! Jag gillar färgerna.

    SvaraRadera
  3. Ovanligt med hatt - oavsett sort. Hoppas den här tillhör någon som faktiskt använder den!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den äar min Eva :) Jag har flera och använder dem alla, om än inte så ofta. Senast var på nyårsafton!

      Radera
  4. Ja hatt ser man inte så ofta. Fin bild gillar färgen

    SvaraRadera
  5. Wherever I lay my hat that´s my home...Sjöng Paul Young. ;)

    SvaraRadera
  6. Snygg bild, gillar att halsbandet från förra bilden ligger där också. Blir trevligare på något sätt.

    SvaraRadera
  7. Tack alla :) Jag gillar hattar och har använt den här mest av de 4-5 jag har :)

    SvaraRadera
  8. Snygg hatt till pärlorna:-) Samma läckra färg och ljus, snyggt!

    SvaraRadera
  9. Snyggt. Gillar också att halsbandet ligger kvar. det blev verkligen effektfullt.

    SvaraRadera
  10. Snygg hatt! Jag gillar oxå hattar men det blir mest på sommaren de åker på. Har inte hittat nån riktigt snygg hatt som passar så här års...

    SvaraRadera
  11. Snyggt foto och pärlorna ger lite mer liv till bilden tycker jag

    SvaraRadera
  12. Underbara tolkningar som du bjuder på....=)

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  13. Skulle vilja använda hatt men i blåsiga Skåne är det nästan omöjligt.

    SvaraRadera
  14. Flera i min familj använder hatt bara jag som har stora problem för håret! Snyggt med hatt och klär dej säkert bra! Hoppas på bättre väder för att få fart på fotograferingen!!! Njut nu av ledigheten snart dags att börja igen! BAMSEKRAM ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack underbara BatongAmanda! Skall bli skönt med en extra ledig måndag :) Tog min första fotopromenad idag! Småregnigt, men skönt att komma ut och fotografera! Hoppas det klarnar uppe hos er snart! Stor kram :D

      Radera
  15. Tack för alla fina kommentarer :)

    SvaraRadera
  16. Det ser härligt gammeldags ut med den färgtonen och halsbandet kompletterar verkligen din komposition.

    SvaraRadera
  17. Ljuvlig bild och snygg vinkel på bilden.

    SvaraRadera
  18. Kan bara hålla med alla tidigare - jättefint foto och jag gillar också att halsbandet "ligger kvar"!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var jag som skrev, men det gick inte med mitt namn nyss... Ibland spelar tekniken ett spratt, men jag men, vad göra? Du levererar verkligen fina foton och det är sååå inspirerande! :)

      Radera